Customer Service & Operations
Bij Customer Service & Operations is geen dag hetzelfde. De afdeling zet zich in om het dagelijks leven voor consumenten en zakelijke relaties makkelijker te maken. Zijn zij tevreden? Dan zijn wij dat ook.
Consumenten en zakelijke relaties stellen ons elke dag veel vragen. Telefonisch, per mail, chat of social media of in ons zakelijke webportaal. Van zakelijk georiënteerde vragen tot een verzoek om inzage in persoonlijke kredietgegevens. We beantwoorden ze allemaal. We willen onze klanten maximale ondersteuning geven en een zo goed mogelijke ervaring bieden. Ook als we het antwoord niet kunnen geven, kijken we of we iemand de goede kant op kunnen sturen. Onze afdeling Customer Service & Operations is verdeeld in een team Consumenten en in een team Zakelijk. Als collega’s werken we veel met elkaar samen en staan we voor elkaar klaar. De afdeling Zakelijk werkt nauw samen met de afdeling Relatiebeheer om onze kleinere klanten goed te bedienen. Elke dag gaan we er weer voor om onze zakelijke relaties en consumenten goed op weg te helpen.
Je signaleert niet alleen een probleem, maar je neemt als medewerker ook het initiatief en de verantwoordelijkheid om het op te lossen. Dat hoef je niet alleen te doen maar je neemt wel de regie.
Giannini Likumahua - Medewerker Customer Service